
Εξυπηρέτηση πελατών σταθερής τηλεφωνίας
Εξυπηρέτηση πελατών: ένας από τους βασικούς παράγοντες για την ικανοποίηση του πελάτη. Ωστόσο, αυτό δε φαίνεται να γίνεται κατανοητό από τους τρεις μεγάλους ελληνικούς παρόχους, οι οποίοι την τοποθετούν σε δεύτερη μοίρα, αναθέτοντάς την ακόμα και σε αυτόματους τηλεφωνητές ή bots για λόγους μείωσης κόστους. Αντίθετα με την πρακτική που επικρατεί στον κλάδο, η SkyTelecom, ο πιο δυναμικά αναπτυσσόμενος πάροχος ίντερνετ & σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, έχει βασίσει στρατηγικά την επιτυχία της στην αξία της ανθρώπινης, αδιαμεσολάβητης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης. Στο κείμενο που ακολουθεί, σου παρουσιάζει όλες εκείνες τις αρχές που υιοθετεί και την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό της.
Εξυπηρέτηση πελατών: Οι 3 λόγοι που κάνουν τη SkyTelecom να ξεχωρίζει
1. Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό
Ο βασικός παράγοντας στην εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι άλλος από τους ανθρώπους που την αναλαμβάνουν. Η SkyTelecom επενδύει πρωτίστως στην άριστη κατάρτισή τους με στοχευμένη και διαρκή εκπαίδευση. Έτσι, είναι πάντα έτοιμοι να απαντήσουν σε κάθε σου ερώτημα και να ικανοποιήσουν ακόμα και τις πιο δύσκολες απαιτήσεις σου.
2. Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσα από φυσικά και digital κανάλια
Η σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών οφείλει να λαμβάνει υπόψιν όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις, σε συνδυασμό με τις αλλαγές που φέρνουν στις συνήθειες και συμπεριφορές των καταναλωτών. Γι’ αυτό, η SkyTelecom δομεί το Customer Care τμήμα της με φιλοσοφία omnichannel. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αναλαμβάνει να σε εξυπηρετήσει τόσο στα φυσικά της καταστήματα όσο και μέσα από το digital περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά αξιοποιεί νέες δυνατότητες επικοινωνίας όπως:
- Livechat στο skytelecom.gr
- Facebook Messenger.
- Instagram Direct Messaging (DMs).
3. Εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση
Τα πλεονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών μέσα από τα digital κανάλια δε σταματούν εδώ. Η επικοινωνία μέσω website ή social media είναι εντελώς δωρεάν, σε αντίθεση με τη μέθοδο τηλεφωνικής επικοινωνίας σε πενταψήφιους αριθμούς, η οποία χρεώνεται περισσότερο από μία αστική χρέωση, φουσκώνοντας έτσι τον τελικό μηνιαίο λογαριασμό σου. Επιπλέον, αυτός ο τρόπος προσφέρει απόλυτη διαφάνεια στην επικοινωνία σου με την εταιρεία. Κάθε φορά λοιπόν που στέλνεις το αίτημά σου, οι άνθρωποι της SkyTelecom το διαβάζουν και σου απαντούν το συντομότερο δυνατό, είτε είσαι παλιός είτε νέος συνδρομητής.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ SKYTELECOΜ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
Η αξιοπιστία πάνω απ’ όλα
Την ώρα που όλο και περισσότεροι πάροχοι προσφέρουν οικονομικά προγράμματα, το ζήτημα είναι αν οι υπηρεσίες τους ανταποκρίνονται στα προαπαιτούμενα ποιότητας των συνδρομητών. Η SkyTelecom, η No.1 εταιρεία ασύρματου internet στην Ελλάδα, θέτει ως πρώτη της προτεραιότητα την αξιοπιστία. Γι’ αυτό, δίνει μεγάλη σημασία στη σωστή εξυπηρέτησή σου, καθώς αυτή αποτελεί βασικό παράγοντα τόσο για την ικανοποίησή σου όσο και για την επιτυχία και την αξιοπιστία της στην αγορά. Επιπλέον, δεν έχει κρυφές χρεώσεις στα προγράμματά της, ενώ είναι η μόνη εταιρεία που τα συνοδεύει με εγγύηση ταχύτητας. Έτσι, μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για την επιλογή σου.
Απόλαυσε την εμπειρία εξυπηρέτησης που σου αξίζει!
Βρίσκεσαι σε αναζήτηση νέου παρόχου ίντερνετ και σταθερής τηλεφωνίας; Καιρός να ανακαλύψεις τη SkyTelecom, τη No.1 εταιρεία ασύρματου internet στην Ελλάδα που σου προσφέρει προγράμματα σχεδιασμένα στα μέτρα σου, πραγματικές υπερυψηλές ταχύτητες και άμεση εξυπηρέτηση. Επικοινώνησε σήμερα με τους ανθρώπους της, μάθε περισσότερα σχετικά με τα προγράμματά της και επίλεξε αυτό που καλύπτει άριστα τις ανάγκες σου. Επίσης, μην ξεχνάς ότι έχεις την δυνατότητα για μία εντελώς δωρεάν Try&Buy δοκιμή του, χωρίς καμία απολύτως δέσμευση αγοράς.
Σου άρεσε το νέο μας άρθρο με τίτλο: «Εξυπηρέτηση πελατών σταθερής τηλεφωνίας»;
Διάβασε περισσότερα κείμενα που σε ενδιαφέρουν στο SkyTelecom Blog.