Γυμναστική από το σπίτι: Πώς μπορεί να γίνει κανείς master σε αυτή; Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στην καθημερινότητά μας. Μια από αυτές είναι και ο τρόπος που γυμναζόμαστε. Πολλοί ήταν αυτοί που κατά τη διάρκεια των lockdown πραγματοποιούσαν τις προπονήσεις τους στον χώρο του σπιτιού τους. Μάλιστα, στην πορεία αποδείχθηκε πως αυτός ο τρόπος άσκησης είναι ιδιαίτερα πρακτικός για όσους έχουν μια αρκετά busy καθημερινότητα, αλλά και αρκετά οικονομικός. Σε περίπτωση που αποφάσισες κι εσύ να αρχίσεις να γυμνάζεσαι στο σπίτι, οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να μετατρέψεις αυτή την εμπειρία σε μια αρκετά ευχάριστη διαδικασία.

Ακολούθησε τα tips μας για γυμναστική στο σπίτι

1. Ντύσου σαν να πήγαινες στο γυμναστήριο

Θεώρησέ το σαν dress code. Η γυμναστική από το σπίτι προϋποθέτει και το κατάλληλο outfit. Πριν ξεκινήσεις τις αγαπημένες σου ασκήσεις, φόρεσε τα ρούχα που θα επέλεγες αν πήγαινες στο γυμναστήριο. Με αυτό τον τρόπο στέλνεις το απαραίτητο ερέθισμα τόσο στον εγκέφαλο, όσο και στο σώμα ότι ήρθε η ώρα για να γυμναστείς.

2. Δημιούργησε ένα χώρο για γυμναστική στο σπίτι

Η δημιουργία μιας «fitness γωνιάς» στο σπίτι σου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βεβαιωθείς ότι θα παραμείνεις πιστός στο πρόγραμμα γυμναστικής σου. Ιδανικά, αυτός ο χώρος θα πρέπει να χρησιμεύει μόνο για την άσκησή σου. Δε χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά χρήματα για αυτόν. Ένα στρώμα γυμναστικής αρκεί. Εξάλλου, μπορείς να χρησιμοποιείς και αντικείμενα της καθημερινότητας για τις ασκήσεις σου. Για παράδειγμα, δύο μπουκάλια νερό μπορούν να χρησιμεύσουν ως βαράκια.

3. Μείωσε τους περισπασμούς

Το μεγαλύτερο εμπόδιο της γυμναστικής από το σπίτι είναι όλοι αυτοί οι περισπασμοί που μπορούν να διακόψουν το πρόγραμμά σου. Είτε πρόκειται για μέλη της οικογένειάς σου, το κατοικίδιό σου, το Netflix ή ακόμη και το ψυγείο που το ακούς συνέχεια να «σε καλεί», οι πειρασμοί είναι αρκετοί. Έτσι, κι εσύ, σαν άλλος… Οδυσσέας, πρέπει να απομακρύνεις τις «Σειρήνες» που βρίσκονται γύρω σου. Βάλε το κινητό σου σε λειτουργία δόνησης, αποσυνδέσου από τα social media και ενημέρωσε την οικογένειά σου να μην σε ενοχλήσει μέχρι να ολοκληρώσεις το πρόγραμμά σου.

4. Βάλε μουσική

Μουσική και workout πάνε πάντα μαζί. Ο λόγος; Ο ρυθμός της δίνει ρυθμό στην προπόνησή σου, ωθώντας σε να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου. Εκτός όμως από την ποιότητα της προπόνησης, βελτιώνει σημαντικά και την διάθεσή σου. Από τη στιγμή λοιπόν που διαθέτεις μία αξιόπιστη σύνδεση στο internet, στρίμαρε την αγαπημένη σου playlist και ξεκίνα να την απολαμβάνεις.

5. Πρόσθεσε τη γυμναστική στο calendar σου

Η γυμναστική από το σπίτι αποτελεί μερικές φορές δίκοπο μαχαίρι. Από τη μια, έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να γυμνάζεσαι, καθώς δεν τον σπαταλάς σε μετακινήσεις. Από την άλλη όμως, με αυτή την ελευθερία μπορείς εύκολα να παραμελήσεις τις προπονήσεις σου. Για να παραμείνεις πιστός στην υπόσχεση που έδωσες στον εαυτό σου, ένταξε την άσκηση στο calendar ή στο ημερολόγιό σου. Με αυτό τον τρόπο θα είναι δύσκολο να ξεχαστείς.

6. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί όταν ξεκινούν να γυμνάζονται, είναι να θέτουν στόχους που δε μπορούν να πραγματοποιήσουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να απογοητεύονται εύκολα και να εγκαταλείπουν την προσπάθεια. Για να μην πέσεις σε αυτή την παγίδα, μπορείς να θέτεις ανά εβδομάδα ή μήνα έναν διαφορετικό, αλλά πραγματοποιήσιμο στόχο. Για παράδειγμα, αν είσαι αρχάριος, προσπάθησε να γυμνάζεσαι τρεις φορές την εβδομάδα για μισή ώρα. Στη συνέχεια, μπορείς να αυξήσεις τις ημέρες ή τη διάρκεια των προπονήσεων σου.

7. Ανακάλυψε νέες ασκήσεις online

Όσο γυμνάζεσαι από το σπίτι είναι αρκετά εύκολο να κολλήσεις με μια συγκεκριμένη σειρά ασκήσεων ή ένα πρόγραμμα που σου αρέσει. Αυτό όμως δε σε βοηθά να εξελιχθείς ή να κατακτήσεις τους στόχους σου. Μόλις αποκτήσεις οικειότητα με κάποιες ασκήσεις, ένταξε στο πρόγραμμά σου νέες ή δοκίμασε τις παραλλαγές τους. Για παράδειγμα, μπορείς να εκτελέσεις pushups και squats με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ακόμη, δοκίμασε να εναλλάσσεις διαφορετικά προγράμματα γυμναστικής μέσα στην εβδομάδα. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα δωρεάν, τόσο στο YouTube, όσο και σε διάφορα apps, προκειμένου να πειραματιστείς και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση.

+1.  Μην αμελείς το απαραίτητο ζέσταμα και την αποθεραπεία σου

Όσο σημαντική είναι η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, άλλο τόσο είναι το ζέσταμα και η αποθεραπεία. Το ζέσταμα, προετοιμάζει το σώμα για την προπόνηση που θα ακολουθήσει, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη τραυματισμών. Η αποθεραπεία από την άλλη βοηθά τους μύες να χαλαρώσουν και το σώμα να ξεκουραστεί μετά από τη γυμναστική.

Γυμναστική από το σπίτι & γρήγορο internet πάνε μαζί

Η γυμναστική από το σπίτι αποτελεί μια έξυπνη και πρακτική λύση για όσους δεν έχουν χρόνο για το γυμναστήριο ή για τη συμμετοχή σε κάποιο ομαδικό άθλημα. Ωστόσο, σίγουρα δε θέλεις τη στιγμή που γυμνάζεσαι και εκτελείς τις ασκήσεις μαζί με τον online coach σου ή ακούς την αγαπημένη σου μουσική να χαθεί η σύνδεσή σου στο Internet. Αυτό που έχεις ανάγκη περισσότερο είναι μια γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση. Για εσένα που είσαι λάτρης του fitness, σου προτείνουμε τα προγράμματα Home της SkyTelecom με 100% κλειδωμένες και εγγυημένες ταχύτητες, έτσι ώστε να ασκείσαι χωρίς διακοπές. Επίλεξε λοιπόν το πρόγραμμα που σου ταιριάζει, με ή χωρίς τηλεφωνική σύνδεση και δοκίμασέ το εντελώς δωρεάν με την υπηρεσία Try&Buy.

Σου άρεσε το νέο μας άρθρο με τίτλο: «Γυμναστική από το σπίτι: 7+1 tips να την απογειώσεις»;

Διάβασε περισσότερα κείμενα που σε ενδιαφέρουν στο SkyTelecom Blog.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

    ΔΩΡΕΑΝ Δοκιμαστική Περίοδος Try&Buy
    Πατώντας αποστολή γνωρίζετε ότι μας αποστέλλετε τα στοιχεία σας προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας, για τη διεκπεραίωση του αιτήματος σας. Το skytelecom.gr δεν θα διαθέσει σε τρίτους τα στοιχεία σας.