Χαλάρωση, απαραίτητη για την διατήρηση της καθημερινής μας σωματικής και ψυχικής υγείας. Κάθε μέρα που περνά, είναι σημαντικό να αφιερώνουμε λίγα μόλις λεπτά από το χρόνο μας προκειμένου να αποφορτιζόμαστε και να νιώθουμε ευεξία. Επιπλέον, αξίζει να υιοθετούμε υγιεινές συνήθειες στην άσκηση και την διατροφή μας, αλλά και να επιτρέπουμε στον εαυτό μας να ψυχαγωγείται με τις αγαπημένες του ταινίες ή παιχνίδια στον υπολογιστή. Ποιοι είναι όμως όλοι εκείνοι οι τρόποι με τους οποίους μπορείς να την κατακτήσεις και εσύ σε καθημερινή βάση;

Κατάκτησε τη χαλάρωσή σου με απλούς τρόπους ανά πάσα στιγμή

1. Πάρε αναπνοές!

Εισπνοή, εκπνοή και ξανά… Εισπνοή, εκπνοή! Οι αναπνοές αποτελούν την πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδο χαλάρωσης. Μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά την πίεση του σώματος και του μυαλού μας, χαρίζοντάς μας την ευεξία που χρειαζόμαστε. Είσπνευσε λοιπόν αργά ως το τρία και στη συνέχεια εξέπνευσε με τον ίδιο ρυθμό. Επανάλαβε πέντε φορές ή όσες χρειαστεί, μέχρι να νιώσεις πιο ήρεμος.

2. Κάνε stretching

Το stretching ή αλλιώς οι διατάσεις μας βοηθούν να απελευθερώνουμε την ένταση του σώματός μας και να χαλαρώνουμε. Ξάπλωσε σε μία μαλακή επιφάνεια όπως το στρώμα γυμναστικής ή το κρεβάτι σου και άρχισε να τεντώνεις κάθε μέρος του σώματός σου ξεχωριστά.

3. Σκέψου θετικά

Η θετική σκέψη και η απαλλαγή από τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεί το μυστικό της ατομικής ευτυχίας, αλλά και επιτυχίας. Ξεκίνα λοιπόν να αναγνωρίζεις τα όμορφα και τα θετικά γεγονότα της ζωής σου, αφήνοντας πίσω τα ασήμαντα που ταλαιπωρούν το νου σου.

4. Κάνε μια βόλτα στο πάρκο ή στη φύση

Κάθε φορά που νιώθουμε άγχος στο σπίτι ή στο γραφείο, μπορούμε να κάνουμε ένα διάλειμμα και να ξεκινήσουμε ένα σύντομο περίπατο στο κοντινότερο πάρκο ή στην εξοχή. Ακόμα και μερικά λεπτά βόλτα μέσα στη φύση είναι αρκετά για να σου χαρίσουν την ηρεμία και τη χαλάρωση που χρειάζεσαι.

5. Πιες νερό

Όταν πίνεις λιγότερο νερό απ’ ότι πρέπει, τότε ο οργανισμός σου αφυδατώνεται. Επίσης, νιώθεις στρες και αναστάτωση. Ένα ποτήρι νερό θα σε κάνει να νιώσεις αμέσως καλύτερα. Μπορείς επίσης να ενυδατωθείς πίνοντας ποτά με ηρεμιστική δράση όπως το γάλα ή το χαμομήλι. Σε κάθε περίπτωση απόφυγε τους καφέδες, καθώς θα σε κρατήσουν σε εγρήγορση.

6. Φρόντισε την διατροφή σου

Υπάρχουν φαγητά και σνακ που μπορούν να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις; Φυσικά. Ποια είναι; Όλα εκείνα τα light φαγητά που δε σου προκαλούν καούρα στο στομάχι. Αντικατάστησε τα λιπαρά γεύματά σου με πιο υγιεινά, προτίμησε φρούτα για σνακς και σύντομα θα αρχίσεις να νιώθεις περισσότερη ευεξία στην καθημερινότητά σου.

7. Κράτα ημερολόγιο

Είχες ποτέ σκεφτεί ότι το να κρατάς ημερολόγιο μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις; Ξεκίνα λοιπόν να αποτυπώνεις τις σκέψεις σου και τα συναισθήματά σου. Τα μόνα που χρειάζεσαι είναι ένα στυλό και ένα χαρτί ή απλά ένα πληκτρολόγιο κινητού ή υπολογιστή και ένα ήσυχο μέρος όπου μπορείς να γράφεις ανενόχλητος. Αυτή η διαδικασία θα σε βοηθήσει να εκτονώσεις τις αρνητικές σκέψεις, αλλά και να κατανοήσεις περισσότερο τον εαυτό σου.

8. Δες μια ταινία ή σειρά ή παίξε το αγαπημένο σου παιχνίδι

Έχεις γρήγορο ίντερνετ στο σταθερό σου χωρίς ανεπιθύμητα lags; Στρίμαρε ένα επεισόδιο της αγαπημένης σου σειράς ή μία ταινία και χαλάρωσε μαζί με την παρέα σου μετά από μια δύσκολη μέρα. Προτίμησε feel-good θέματα όπως οι κωμωδίες αντί για θρίλερ ή αστυνομικά που μπορεί να σου προκαλέσουν υπερένταση. Μπορείς επίσης να παίξεις και το αγαπημένο σου παιχνίδι στον υπολογιστή.

9. Κοιμήσου σωστά

Ο καλός και ποιοτικός ύπνος όχι μόνο μας ξεκουράζει, αλλά και μας φτιάχνει τη μέρα. Γι’ αυτό, φρόντισε να κοιμάσαι όσο πρέπει ανάλογα με την ηλικία σου – 8 περίπου ώρες ύπνου είναι αρκετές. Διαμόρφωσε μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο υπνοδωμάτιό σου, με ήπιο φωτισμό και μέτρια θερμοκρασία. Μπορείς επίσης να βάλεις playlist με μουσική για χαλάρωση από το Spotify ή την αγαπημένη σου πλατφόρμα αναπαραγωγής μουσικής.

10. Επικοινώνησε με τους φίλους σου

Οι φίλοι είναι η οικογένεια που επιλέγουμε. Ένα τηλεφώνημα στα αγαπημένα σου φιλικά πρόσωπα τη στιγμή που νιώθεις στρες, είναι ο καλύτερος τρόπος για να χαλαρώσεις. Σήκωσε λοιπόν το σταθερό σου τηλέφωνο και κάλεσέ τους για να μιλήσετε και να ανταλλάξετε τα νέα σας. Και μην ξεχνάς: με τα Double Play προγράμματα της SkyTelecom, μιλάς απεριόριστα προς σταθερά και έως και 180 λεπτά δωρεάν προς κινητά.

+1.   Μη σταματάς να φροντίζεις τον εαυτό σου με στιγμές χαλάρωσης

Η χαλάρωση είναι αναγκαία για όλους μας, έτσι ώστε να ξεκουραζόμαστε ψυγικά και σωματικά, αλλά και να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας. Γι’ αυτό, δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως πολυτέλεια, αλλά ως προσωπική ανάγκη. Φρόντισε λοιπόν να χαρίζεις που και που στον εαυτό σου μερικές στιγμές της, τις οποίες εξάλλου δικαιούσαι. Η ποιότητα της ζωής σου βασίζεται πάνω της.

Σου άρεσε το νέο μας άρθρο με τίτλο: «Χαλάρωση: 10+1 συμβουλές»;

Διάβασε περισσότερα κείμενα που σε ενδιαφέρουν στο SkyTelecom Blog.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    ΔΩΡΕΑΝ Δοκιμαστική Περίοδος Try&Buy
    Πατώντας αποστολή γνωρίζετε ότι μας αποστέλλετε τα στοιχεία σας προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας, για τη διεκπεραίωση του αιτήματος σας. Το skytelecom.gr δεν θα διαθέσει σε τρίτους τα στοιχεία σας.