Συχνές ερωτήσεις

1 Tι είναι το ασύρματο internet;

Είναι το internet το οποίο φτάνει στον χώρο σας, χωρίς χρήση καλωδίου.

2 Ποιο είναι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών;

Ο αριθμός εξυπηρέτησης SKYTELECOM είναι ο +30 21 5000 5000.

3 Ποια είναι η διάρκεια ισχύος της σύνδεσης;

Η διάρκεια της σύνδεσης είναι 24 μήνες από την αρχική ενεργοποίηση ή από την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου σας.

4 Έχετε και σταθερή τηλεφωνία;

Παρέχεται η δυνατότητα σταθερής τηλεφωνίας με χρήση της νέας τεχνολογίας VOIP.

5 Tι είναι η VOIP τηλεφωνία;

VOIP (Voice over Internet Protocol) τηλεφωνία είναι η πλέον σύγχρονη μέθοδος τηλεφωνικής επικοινωνίας με απόλυτη ελευθερία, συμβατότητας συσκευών (τηλέφωνο μέσω internet).

6 Πως μπορώ να ενημερωθώ για τον χρόνο ομιλίας που απομένει από το σταθερό προς κινητά;

Ναι μπορείτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Σταθερής Τηλεφωνίας με την χρήση προσωπικών κωδικών.

7 Κάθε πότε εκδίδεται ο λογαριασμός;

Ο λογαριασμός εκδίδεται ανά 30 ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής του συμβολαίου σας.

8 Πως μπορώ να ενημερωθώ για ποιες περιοχές καλύπτει η SKYTELECOM;

Μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα επικοινωνίας ή καλώντας στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

Αναζήτηση