Αρχική / ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1

Tι είναι το ασύρματο internet;

Είναι το internet το οποίο φτάνει στον χώρο σας, χωρίς χρήση καλωδίου.

2

Ποιο είναι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών;

Ο αριθμός εξυπηρέτησης SKYTELECOM είναι ο +30 21 5000 5000.

3

Ποια είναι η διάρκεια ισχύος της σύνδεσης;

Η διάρκεια της σύνδεσης είναι 24 μήνες από την αρχική ενεργοποίηση ή από την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου σας.

4

Έχετε και σταθερή τηλεφωνία;

Παρέχεται η δυνατότητα σταθερής τηλεφωνίας με χρήση της νέας τεχνολογίας VOIP.

5

Tι είναι η VOIP τηλεφωνία;

VOIP (Voice over Internet Protocol) τηλεφωνία είναι η πλέον σύγχρονη μέθοδος τηλεφωνικής επικοινωνίας με απόλυτη ελευθερία, συμβατότητας συσκευών (τηλέφωνο μέσω internet).

6

Πως μπορώ να ενημερωθώ για τον χρόνο ομιλίας που απομένει από το σταθερό προς κινητά;

Ναι μπορείτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Σταθερής Τηλεφωνίας με την χρήση προσωπικών κωδικών.

7

Κάθε πότε εκδίδεται ο λογαριασμός;

Ο λογαριασμός εκδίδεται ανά 30 ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής του συμβολαίου σας.

8

Πως μπορώ να ενημερωθώ για ποιες περιοχές καλύπτει η SKYTELECOM;

Μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα επικοινωνίας ή καλώντας στο  κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

9

Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς του εξοπλισμού;

Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς του εξοπλισμού με την προϋπόθεση ότι μπορούμε να καλύψουμε στην περιοχή που θα γίνει η μεταφορά internet και κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό μας τμήμα.

10

Ποιο είναι το κόστος εξοπλισμού της SKYTELECOM;

Το κόστος εξοπλισμού είναι ανάλογο με το πακέτο που θα επιλέξει ο συνδρομητής.

11

Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής της SKYTELECOM;

Με την συμπλήρωση και προσκόμιση της αίτησης -σύμβασης της SKYTELECOM και προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, είτε στο κατάστημά μας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

12

Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα όποια χρειάζονται για να γίνω συνδρομητής στο δίκτυο της SKYTELECOM;

Αν είστε ιδιώτης το μόνο που χρειάζεται είναι η αστυνομική ταυτότητά σας.

Αν είστε Ατομική Επιχείρηση χρειάζεται να προσκομίσετε:

Αστυνομική ταυτότητα.

Έναρξη της επιχείρησης στο TAXIS.

Λογαριασμός ΔΕΚΟ.

Αν είστε εταιρεία χρειάζεται να προσκομίσετε:

Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπροσώπου.

Το καταστατικό της εταιρείας.

Λογαριασμός ΔΕΚΟ.

13

Για τη σταθερή τηλεφωνία πρέπει να αλλάξω συσκευή σταθερού τηλεφώνου ή μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό που ήδη έχω;

Μπορείτε να έχετε σταθερή τηλεφωνία:

Με την ίδια συσκευή με την τοποθέτηση ενός αντάπτορα ώστε να μετατραπεί σε VOIP το τηλέφωνο σας, ή

Με την αγορά ενός VOIP τηλεφώνου.

14

Τι εννοούμε symmetric connection;

Symmetric connection: Με τον όρο Συμμετρική σύνδεση, αναφερόμαστε σε μια σύνδεση η οποία έχει ίση ταχύτητα λήψης και φόρτωσης δεδομένων (Download/Upload). Μια συμμετρική σύνδεση έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει και να αποστέλλει το ίδιο γρήγορα την ίδια ταχύτητα. Για παράδειγμα μια συμμετρική σύνδεση είναι 24/24 Μbps που σημαίνει ότι έχει λήψη 24 Mbps και ταχύτητα φόρτωσης 24 Μbps.

15

Τι εννοούμε dedicated connection;

Dedicated connection: Dedicated σύνδεση εννοούμε μια συμμετρική σύνδεση, η οποία προσφέρει σύνδεση στο Διαδίκτυο με ίδια χωρητικότητα λήψη και μεταφόρτωση Mbps ταυτόχρονα. Μια dedicated σύνδεση έχει τη δυνατότητα να υποστηρίζει σταθερές , υψηλές ταχύτητες για όλες τις πιθανές ανάγκες του συνδρομητή. Είναι μια υπηρεσία η οποία προσφέρει σταθερές ταχύτητες λόγω της αποκλειστικότητας που μπορεί να έχει ο πελάτης. Dedicated ταχύτητες, συναντάμε συνήθως σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και σε μεγάλες εταιρείες.

Κάνε εγγραφή στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος τα νέα μας!

Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερωτικό υλικό από την Skycom